عکسهای جدید مسی ورونالدو
عکسهای جدید مسی ورونالدو

شاید کمی دیر شده باشد اما باز هم افتخاری بود که بتوان بازگشت چهره باشکوه رئال مادریدی که سال گذشته همه رکوردها را شکست ، جشن گرفت . گویی یازده شهاب سنگ گام به برنابئو گذاشته بودند . رئال ویرانگر به پیکره والنسیا تاخت و حریف را به ویرانی کشاند . رئال مادرید عظیم الجثه با یک نمایش فیزیکی که یادآور کتاب های کمیک سوپرقهرمانی بود و با سرعتی که بولت را هم شرمنده می کرد ، کار خود را انجام داد . با جراحی نظیر دی ماریا شروع شد که در زمان مناسب نشان داد که آماده بازگشت به جشن است . سپس نوبت آرشیتکتی نظیر اوزیل بود که با هر پاس ، فوتبال را گرامی می داشت و در نهایت ال پیپیتا با لهجمه گلزنی همیشگی خود و مازینگر (خدیرا) با توان توپربایی اش ، یک مهندس مجرب با دانشی که در کفش هایش نهفته شده است . (ژابی) ، دو نگهبان در مرکز خط دفاع که نگذاشتند نبود برجهای مورینیو (راموس - په په) حس شود ، دو دفاع کناری هوشیار که انگار زمین از آن آنها بود (آربلوا و کوئنت رائو) و یک دروازه بان اسطوره ای که با حضورش احترام تیم را افزایش می دهد و بالاتر و مهمتر از همه ، بهترین بازیکن جهان : کریستیانو رونالدو . 

رنگ شانس
بازی با پیراهن آبی و جوراب ها و شورت سفید ، ترکیب نادری برای رئال است که با جوراب های مشکی والنسیا این رنگ بدست آمد اما شانس آورد . در مستایا دو سال پیش هم رئال با همین پیراهن بازی کرد و شش گل زد . آن بازی از معدود بازیهای خوب کاکا در آن بعد از ظاهر عید پاک بود ...

داور چطور بود ؟ 
تیکسیرا ویتینس دوم ، کار مشکلی داشت و اما بهترین عملکرد خود را داشت تا شیرجه زشت ژوناس با کارت زرد داور مواجه شود . البته این را هم نباید از یاد برد که این داور دو پنالتی رامی روی کریستیانو را ندید . بازیکن پرتغالی تلاشش را می کند و اعتراضی هم ندارد اما این که هر فصل ، پنالتی های زیادی علیه او گرفته نمی شوند تاسف بار است . تیکسیرا باید گاگو را هم اخراج می کرد . شاید به همین خاطر است که والنسیایی ها همیشه به داوری اعتراض دارند : این که هر وقت داور کمکشان نکند عصبی می شوند . 

فشار مثبت
مدافع عنوان قهرمانی لالیگا ، با هزاران هوادار والنسیا در نزدیکی در مستایا مواجه شد که می خواستند که با فشار آوردن حال تیم را به هم بریزند . اما این رئال مادرید را مورینیو ساخته است ، پس بازیکنانش روحیه جنگندگی دارند و سربازانی تسخیر ناپذیر هستند . اگر حریف بخواهد جو را هیجانی کند دودش در چشم خودش می رود .

غیرممکن
آمار و ریاضیات کاملا مشخص هستند . اما مطمئنا کاتالان ها کار را تمام شده نمی دانند . دو تیم مادرید پشت سر کاتالان ها هستند و فشار می آورند . ماجرای والدس ممکن است که نیم فصل دومشان را به حاشیه ببرد . هیچ چیز غیرممکن نیست . این را به زبان انگلیسی نوشتم چرا که رئالی های زیادی انگلیسی زبان هستند .


نظرات شما عزیزان:

Abbas
ساعت8:17---10 بهمن 1391
سلام عزیز وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری واسه منم رقیب جدیی شدیا
فقط وقتی از سایتای دیگه ای مطلب ور میداری یه سری تعییرات کچولو توش بده مثلا عنوانشو از خودت بزار امار بازدیدت خیلی زیاد میشه
اگه کمکی خواستی بهم بگو
در پناه حق....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, توسط محمدیاسر

افزايش آمار بازديد